Fysioterapia Oulu Jääli Kiiminki | Fysiobar

tai s-postitse: info(ät)fysiobar.fi

Fysioterapiaa Oulussa sekä lähikunnissa

Tutustu fysioterapia-palveluumme ja varaa hoitoaika sähköisen ajanvarauksemme kautta.

Seuraavat hoitoajat fysioterapiaan

Tyhjennä valinnat

Fysioterapian tavoitteena helpottaa oireita ja parantaa elämänlaatua

Fysioterapeutin vastaanotolle voit tulla lääkärin lähetteellä tai ilman. Meille pääset hoitoon nopeasti ja helposti. Olemme auki myös viikonloppuisin!

Äkillinen kivunhoito

Fysiobarilla pääset nopeasti hoitoon! Älä jää kipusi kanssa kotiin, vaan varaa hoitoaika sähköisen ajanvaruspalvelumme kautta tai puhelimitse 040 839 1483.

Selkä- ja niskakipu

Selkäkipuja pidentää usein epätietoisuus ja epävarmuus siitä mitä pitäisi tehdä. Älä jää yksin selkäkipujen kanssa, vaan aloita kuntoutus Fysiobarissa. Aktiivinen kuntoutus yhdistettynä manuaalisiin käsittelyihin on tehokas hoitomuoto. Ilman selkäkipuja elämänlaatu paranee huomattavasti.

Urheilufysioterapia

SporttiFysio on urheilijoille ja aktiivisille liikkujille suunnattu palvelu. Urheiluvammoissa käänny fysioterapeuttiemme puoleen.  Kärsitkö säännöllisesti rasitusvammoista? Onko liikkuvuutesi heikentynyt ja et saa itsestäsi kaikkea irti? Tule Fysiobarin SporttiFysioon ja teemme sinulle kokonaisvaltaisen tutkimuksen ja ohjeistamme sinut oikealle tielle.

Olkapääkipu

Kärsitkö äkillisestä- tai pitkittyneestä olkapääkivusta? Olkapäävammoissa on hyvä kääntyä ammattilaisen puoleen. Olkapää on lihaksien ympäröimä ja sen toimintaan vaikuttaa moni asia. Kuntouttamaton olkapää voi tulevaisuudessa aiheuttaa lihasepätasapainoa, joka voi vaikuttaa koko kehon toimintaan. Fysiobarissa on olkapään kuntoutukseen erikoistuneita fysioterapeutteja.

Alaraajaongelmat

Ongelmia lonkissa, polvissa tai jaloissa? Lähes jokainen ihminen kärsii jossain vaiheessa alaraajakivuista.  Alaraajaongelmien kanssa ei kannata jäädä kotiin. Pitkittynyt alaraajaongelma voi aiheuttaa ongelmia selkään ja muualle kehoon. Anna fysioterapeuttimme etsiä kivun aiheuttaja ja hoidetaan jalkasi kuntoon.

Fascia-käsittelyt

Faskia eli lihaskalvojen käsittely on todella tehokas hoitomuoto pitkiin kiputiloihin ja lihasten palautumiseen. Kärsitkö tenniskyynärpäästä tai hiirikädestä? Varaa aikasi Ville-Antti Jaakolalle Fysiobarin faskiaklinikalle.

Fysioterapia ikääntyneille

Oletko huolestunut omasta tai omaisesi kunnosta? Ikääntyminen tuo mukanaan omia haasteita, mutta niiden kanssa ei tarvitse olla yksin. Fysioterapeuttimme auttavat ja teemme myös kotikäyntejä.

Leikkauksen jälkeinen fysioterapia

Muistathan, että sinulla oikeus valita missä kuntoutat itsesi leikkauksen jälkeen. Hyödynnä paikallinen ammattitaito ja käänny meidän puoleen leikkauksen jälkeen.

Kotikäynnit

Fysiobarin fysioterapeutit tekevät kotikäyntejä Välilylä-Jääli-Kiiminki -alueella. Kotikäynnit lähetteellä ja ilman lähetettä!

Varaa hoitoaika kätevästi verkossa

Sivustomme sähköinen ajanvarauspalvelu palvelee Sinua 24 tuntia vuorokaudessa viikon jokaisena päivänä.